søndag 12. oktober 2014

Bursdagskort til Vera ♥

Eg e veldig glad i Vera Louise.
Eg gjer alltid mitt beste for at ho skal få det beste.
Ikkje alltid tida er på mi side, sidan eg har ein tendens 
til å vere litt treig på avtrekkaren,
men alt dette veit ho om meg, so ...
Motivet er maskert av 2 magnolia stempler
Fence og Tilda blowing hearts
Har tusja den heilt sjølv, 
med Promarkers'a mine :)
Produktliste:
Mønsterark: Maja design
Stempler: Magnolia
Blomster: Wild Orchid Crafts
Knappar: facebook
Sommarfugl: Die-namics dies
Charms: Ebay
Halvperler: storyteller
Stempel inni: Kort og Godt
Lilla var utgongpunktet; raud sommarfugl og halvperler,
pga raude hjerter.
Som har Stella-glitter på.
Skrivefelt

Måtte du ha ein fin kveld og god veke.
Mvh Frk. Bogstad

1 kommentar:

  1. Det var en stund siden jeg maskerte og brukte Magnolia stemplene mine. Nå fikk jeg lyst til å ta dem frem igjen, men det får bli etter at jeg har vært på ferie. Nydelig ble kortet ditt!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥