torsdag 13. juni 2013

Sommarhagen - ein stor favoritt :)

Bidrag I til Sommarhagen
***
Katrine Anita's magiske verden har ei  utfordring gåande til 31. juli
Eg vil då skrive og vise ein av mine favorittar i hajen om sommaren.

Eg bur på eit småbruk, med uendelige mulighetar innan hage.
Men eg bur ikkje åleine og bestemmer heller ei,
so det vert med eit bédd her og eit der ..
***
Eg ELSKAR Hosta fortunei. 
Eg har eit heilt bedd med hosta.
dvs det er ikkje stort, det er omtrent 1 m2.
Der var 9 forskjellige, 
men vintrane dei to-tre siste åra har tatt nokre frå meg :(
Eg meinar eg har 5-6 att. 
Eg likar blada, blomsten klipper eg av!
 Grunnen til at eg likar denne planten, 
er at blada er dekorative og i fargetonen GRØN 
:D
Elles går det i slått om dagen. 
Lite papirkreativt som blir til her..
Ynsje deg ein fin kveld ☺
Klem frå Frk. Bogstad.

2 kommentarer:

  1. Hosta er en flott og dekorativ plante. Heilt enig med du :)
    God sommar og kos deg med hagen din.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei. Så gøy
    At du er med på utfordringa, men du må huske å legge til bidraget ditt på sida mi. Trykk på den hvor det står "add your link" og følg stegene :) håper du får ei flott helg. Klem

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥