onsdag 27. mars 2013

God Påske-egg :)

Har sett so mange fint pynta påskeegg kringom på sidene,
so eg óg ville prøve ;)
 Mitt *gje vekk* påskeegg e pynta på kryss & tvers..
 Den gule blomsten nappa eg av ein bukett kjøpt på Nille/Europris
Rosene er frå woc 
Den knallrosa er heimesnurra ;)
Personleg stempel på ein doily 
 Masse godbitar oppi
 Papiret er frå 1904. 
Fekk det hjå ei venninde.
Charms'n har eg kjøpt på qxl

Deltek på følgande utfordring
Utfordring # 3 - Påske, men ikkje kort.

GOD PÅSKE til alle og einkvar. 
Nyt dagane
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Flott påskeegg!
    God påske!
    Klem

    SvarSlett
  2. Er innom for å si god påske...du hadde mye flott i bloggen din. Påske egget var kjempe flott.

    SvarSlett
  3. Så flott Påskeegg du har laget:)
    så koselig at du har lagt deg til som følger hos meg:) Slik fikk jeg nyss om din blogg:)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥