torsdag 13. september 2012

Pion Design e *klemme på* papir ♥

Hei :)
No har endeleg Pion Design papira min komt i posten ♥
Der e ei blanding av Silent Nightventer på nissen og t.o.m vårleg innslag.
Men nett no har eg ikkje den rette roa i kroppen til å lage kort i det heile.
Arbeidsdagane e fylt med masse ståing, pakking, scanning og bøying,
so når kvelden kjem sit eg helst heilt i ro og surfar på nett.
Eller søv 1,5 timers middagslurar.
Og sånn går no dagan. Snart e det jul ♥
Før du veit ordet av det, er det det ;)

I morgon reiser eg til Bergen. Skal på veninde-helgebesøk.
Skal ikkje på Panduro, for eg handla på nettet i går. Opptil 70% salget.
Men om sjansen byr seg, fer eg innom Hobbykjellaren.
Men dette e fyst og fremst ei slappe av helg, ikkje gå i butikkar og bruk opp pengane sine -helg..
No er eg nøydd å selje masse kort (for å kome i balanse), so eg ser so fram til eg kan setje meg ned og kose med Pion papira og lage nydelige julekort ♥
Eingong over helja ;)

So tudelidu mine bloggvener, ha ei strålandes helg i ruskeveir-land og nyt! timane på hobbyrommet

Klem frå Frk. Bogstad

1 kommentar:

  1. Åh eg ELSKE pion design!
    Så kjekt med litt nytt! Det trenge alltid vi scrappere...hihi! ;)
    Kos deg i Bergen!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥