fredag 10. august 2012

Prinsesse-krune staffelikort

I dag fyller Marthe 4 år :)
Det er systra mi sitt barnebarn nr. 2,
altso blir ho mi grandtante-niese.
Eg har lengje gått å tenkt på at eg skulle lage eit heilt spesielt kort til ho.
Det måtte vere turkis på
- for det er jenta sin favorittfarge -
Eg spekulerte, leita og fann noko
 her , og der fann eg link hit .

TA DAA
 Prinsesse-krune staffelikort ♥

*oppreist*

 Inni

 Frå sida

 Baksida

Nærbilde av mitt personlige stempel

Og eg e SOO fornøgde attte gurimalla ;)

Utstyrsliste:
Turkis fotokartong 300 gr
Rosa dotty-papir - hugsar ikkje ..
Fairy Molly frå Stamp Fairy
-fargelagt i paint-
Roser frå WOC
Halvperler frå Memories og Kort&Godt
Rub-ons frå norsk stempelblad as
Sommarfugl og krune delane har Silhouette sd skjært ut.
Deltek på fylgjande utfordringar:

Mvh Frk. Bogstad

To my english readers:
Today is Marthe's 4 th birthday :)
It is my sisters grandchild number 2,
Thus, she is my grandaunt-niece.

I have for a long time thought that I would create a very special card for her.
It had to be turquoise
- For it is the girl's favorite color -
I wondered, looked and found something
 here and there I found the link to here

See pictures above ;)




12 kommentarer:

  1. Nydeligt kort i herlige farger,spennende form og flott pynta.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget. Denne gangen også ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert! Utruleg snedige ting ein kan lage also..

    SvarSlett
  4. Så stilig med prinsessekronekort!!Dette likte jeg godt.
    Flotte farger og nydelig pyntet.

    Klem ,Kjersti

    SvarSlett
  5. Det var et nydelig prinsessestaffelikort. Tipper hun blir glad for det. Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem

    SvarSlett
  6. A very adorable, and special card. I'm sure your grand niece loved it. I really like the crown shape and the fancy fold. Thanks so much for joining us at The Corrosive Challenge!

    SvarSlett
  7. Helt underbart prinsesskort! Gillar formen på kortet och alla fina detaljer.

    Tack för att du deltar med ditt kort hos oss, Craft Your Passion denna vecka. Lycka till!

    Mian
    Craft Your Passion
    August Guest Design Team Member
    http://mianspysselhorna.blogspot.com

    SvarSlett
  8. What an adorable easel card! Love the crown shape. It goes wonderfully with this cute image. I'm sure your grand niece will love it! Thanks for joining us this week at Craft Your Passion. Hope you come back again soon.

    SvarSlett
  9. Sikken dog et kært prinsesse kort, det bliver lille Marthe da glad for. knus morkaren.

    SvarSlett
  10. oj for et søtt kort!! utrolig flott til ei lita prinsesse!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!

    klem Lise

    SvarSlett
  11. Hei og takk for komentar i hula mi :)
    Hær var det mye fint og finne så æ legg mæ tel som følger og kommer tilbake ved en senere anledning :)
    Ha ei fin og kreativ uka :)
    Lille

    SvarSlett
  12. MOLTO BELLA LA TUA CORONA...MI PIACCIONO I TIMBRI CHE HAI USATO

    CIAO DA ALE

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥