mandag 12. mars 2012

Posten Norge ♥

Eg e veldig glad i Posten Norge.
(se min kjole, den e rød som postbilen.
Det er fordi en postmann er min venn ♥)
Men no nyleg har eg bjønt å tvile litt.
Greit nuk at pakkar man bestiller frå det store utland skal fortollast, men må det ta so himla lang tid ??!!
Eg bestilte 29.februar og 2.mars var dei sendt frå GB.Den 5.mars kom den til Oslo og sidan har den vore der. Endå den vart fortolla og sendt vidare den 9/3 kl 09.34 !!
Eg føl dagleg med på sporingsnummer og om den har bevegd seg ..
Eg e ikkje vidare kjend for å vere ein tolmodig person, so no e det hakket før eg eksploderar i vilt raseri!
Trur kanskje nokon andre må ringe til Posten's Kundesenter
for meg i mrg og spør kor den blir av.
Elles e vel faren stor for at eg tippe over ..
*sukk*

ps: Litt skryt tilslutt:
Den forrige pakken eg bestilte frå WOC,
kom 6 dagar etter at eg hadde sendt inn bestillinga :)
Oh Joy :)

1 kommentar:

  1. Pakken min kom i dag ... Men synst det e litt rart den ikkje va registrert myllja Oslo og Sandane. Den er jo innom Bergen og Florø fyst.
    *undre seg*
    Jaja, no e den her og det betyr BLOGGCANDY :D

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥