onsdag 4. januar 2012

Godt nytt ÅR :)

Etter ein fine julekveld, kom nokre veldig stille romjulsdagar ..
Orkanen Dagmar tok straum, nett og telefonsamband.
Og eg la ut på ei ruskete reise for å tilbringe dagane mellom
2. og 6. juledag i lag med kjærasten på Snåsa.
(neste gong eg skal dit, ska eg følgje buss!!).
No e kvardagen på plass på Hagebakk.
Eg har eit par dagar med postkøyring, og maaange dagar med
nettsurfing og slitasje på ledd i høgrehanda framfor meg ..
Og ein lengre tur til Snåsa om 3 veker :)
Ogso skal eg sjølvsagt lage kort til venner og bekjente.

Men aller fyrst:
GODT NYTT ÅR.
MÅTTE DET BLI EIT KREATIVT INNHALDSRIKT ÅR :D

2012klem frå Frk. Bogstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥