torsdag 1. desember 2011

Eurofoto.no

I sesongen som ledar mot jul, arbeider eg på Eurofoto
Ei bedrift som ligg på Reed i Gloppen komune, sogn og fjordane.
Før va den akkurat passe, no e den eigd av Japan Photo.

Der jobbar eg som *pakkis*. Ein som pakkar inn produkta kunden har kjøpt.
Det kan vere koppar, telysholdar, t-shirts, bagasje-merker,
lerret, kalendara (alt med personlige bilder på)
og mykje anna. Og der e alltid eit godt tilbod.

Nytt av året e at vi har "utvida" Scrapbook-avdelinga.
Vi har fått inn ark i blokker, dekorpakkar, blomar, klistermerker og litt til.
Mest for den som e i startgropa, men også ein og anna godbit for vidarekomne ;)
Eg synst jo snømanna og snøfnugga e sooo bedårandes ♥ 

So de e hjarteleg velkomne til å ta turen innom :) Kanskje de finn ei julegåve eller 2 ;)

Ha ein god kveld
Klem frå Frk. Bogstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥