mandag 3. oktober 2011

Trappekort til Eline

Fadderbarnet mitt, Eline fylte 19 år 2 oktober.
I den anledning lagde eg eit trappekort.

Her e framsida - før eg stempla
*Hurra for deg som fyller ditt år*
Hvilket eg gløymde å ta bilde av etterpå :/

 Slik ser kortet ut frå oppsida

 Kortet inni

 Kortet utbretta
Einaste pynten eg brukte, var halvperler
 i midten på blomstrane og 2 hjørner av MFD031
i det rosa feltet til venstre.
Skreiv helsing på transparent/kalket papir.

Dette va fyste gong eg lagde eit sånt kort,
og etter den tida eg brukte på å få det til å stemme,
vert det kanskje det siste óg ..

 Og sånn såg det ut ute i går på dagtid ;)
utsikt mot Reed Camping, Seime og Skjortefjellet :)

Ha ein fine kveld :)

2 kommentarer:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥