søndag 28. august 2011

Kommode-kort

I dag har eg vore kreativ de luxe : D
Det e fordi det har regna mest i heile dag og eg har
hatt mange prosjekt som skulle utprøvast.
Til dømes: Kommode-kort.
Det gjekk litt skeis, so dette vert eit kort eg beheld sjølv ..
Innsida på kortet må eg gjere ferdig sidan.

Here goes:

ståande

liggande

Eg har brukt tapet som ark.
Kjolen har eg fyst skjært ut i silhouette'n som mal
og deretter klipt ut med passande tapet farge.
Blomstane er ein punch.
Teksten e skreven i microsoft word
med skrift-typen Papyrus str 24.

Håpar de synest det va litt fint :)

4 kommentarer:

  1. Så stilig kort du har laget!

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren på bloggen min. Cricutkassestten jeg brukte på swirlen heter Storybook.
    Hanne

    SvarSlett
  3. Så flott kommodekort, de er jo så gøye å lage disse :)
    Takk for koselig kommentar i bloggen min, setter så pris på det skal du vite :)
    Klem Lill

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥