torsdag 7. april 2011

Dåpskort til jente

I går fekk eg bestilling på eit dåpskort til jente.
Egentleg hadde eg ikkje tida, pga skal på tur med Gloppen Janitsjar til Trondheim i dag.
Men fekk nuk ein gong bevist for meg sjølv, at arbeid under press, gjev godt resultat ; )
Her e det:

 Vart litt skugge på høgre side, men jenta heiter Alida
Og det er eit staffeli-kort.
Kunne kanskje vore meir pynt inni kortet, men faren e at det vert for mykje.

Det mønstrete papiret er
  • Maja Design: Antligen! Syrenen blommar.
  • Bildet har eg funne på nett.
  • Bokstavane har Silhouette sd printa ut.

3 kommentarer:

  1. Herlige fargar på kortet ditt. Og så likt eg bildet av katten med borrelås på magen :)

    SvarSlett
  2. this is super duper cute!!! :)
    wishing you a great, sunny and blessed Easter weekend!
    {hugs} Sylvia
    http://sylviastamps.blogspot.com
    http://sylviascraps.blogspot.com

    SvarSlett
  3. This is beautiful! I love the butterflies. Thank you for visiting my blog. Your projects are amazing!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥